نگین عقیق شجر چیست؟

سنگ فیروزه | یاقوت | دلربا

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


نگین عقیق شجر چیست؟

ا

نگین عقیق شجر ، ناگفته هایی جذاب درباره قدرت پروردگار

 

جالب است بدانید نگین عقیق شجر در حقیقت همان سنگ عقیق سفید بوده که در طی فرایندی بسیار جالب و باور نکردنی به صورت شجر در آمده است.

این گونه سنگ ها همانند نگانیو در دروبین های عکاسی سنتی و قدیمی، تصویری از یک لحظه طبیعت را در خود ثبت کرده اند.

این فرایندبه طور معمول در هنگام رعد و برق انجام می گیرد.

 نگین عقیق شجر

در واقع ، در هنگام رعد و برق آسمان ، سنگ عقیق سفید عکس العمل نشان داده و تصویر محیط اطرافش را بصورت یک طرح کاملا طبیعی برروی خود نقش می دهد.

طرح های ثبت شده بر روی عقیق شجر وابسته به محیط اطراف آن در هنگام رعد و برق بوده که اغلب به صورت جنگل، درختان و حتی حیوانات به چشم می خورد.

 همان طور که آگاهید هر چه میزان تصویر به ثبت رسیده در این سنگ عقیق شجر واضح تر و دقیق تر باشد، به مراتب از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

 در واقع این طرح و نقش ها ، نمادی از قدرت پروردگار در طبیعت بوده و به واسطه‌ی طبیعی بودن این نقوش ، احتمال شباهت بین طرح و نقش سنگ ها با یکدیگر ، تقریبا در حد صفر است.

 

سایت زرسی مدتی است با فراهم کردن طیف گسترده ای از نگین های عقیق شجر مرغوب اقدام به فروش آنها کرده است و از این نظر در میان رقبای خود تاکنون موفق عمل کرده است و شما هموطنان عزیز می توانید در هر لحظه از شبانه روز با مراجعه به سایت زرسی نسبت به خرید نگین عقیق شجر اقدام نمایید.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 79

تاریخ انتشار: پنج شنبه 16 آبان 1398 ساعت: 20:53

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | یاقوت | دلربا)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف